onsdag 28 december 2011

Min jul.
Jag hade lilla jullafton hos pappa på fredagen med min farbror, kusiner och kusinbarn.

Fick mig en odd wolf e-cigarett, rätt nice ja.

Julafton var så himlans fint. Hade middag och julklappsutdelning med la familia på friggarstreet 6.
farmor diggade odd wolf.



Fick finaste klockan, en Björn Axén plattång, flytta-hemifrån-saker och massa massa annat fint.

Fick en toarulle som jag ska ha i min egna lägenhet, en gulli hemma gjord kudde och örhängen av min lillasyster. Garvade ihjäl mig.

Efteråt så hälsade jag och pappa på farfar.
Några timmar senare gick jag ut med Lina och mötte de andra tjejerna på Hörnan. Resten förblir historia.

juldagen jobbade jag på HC från sju till typ halv fyra. Efteråt mötte jag upp Alex.

Annandagens spenderades mest i sängen, då vi kollade på Sagan om ringen. Åkte även till säffle med Antonia, Ali, Johanna och Fredrika för att käka på donken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar